FASE 4
A banda de les proves que se li han passat a l'X, manca informació dels contextos on interactua per tal de que la interpretació final que es farà sigui el més fiable possible. Si que es va fer una entrevista inicial amb la família però els resultats de les diferents proves que s'han passat no mostren unes capacitats baixes sinó que sembla que hi ha un bloqueig molt lligat a la part emocional.
Per tot això es creu convenient passar un qüestionari als pares, per separat, i fer una entrevista amb la tutora de l'escola ja que aquesta pot aportar més informació.
Personalment, no podré ser en cap d'aquestes entrevistes ja que d'una banda, no es creu convenient i de l'altre, perquè pràcticament he finalitzat les meves pràctiques. Tot i així podré veure, finalment, tota la informació recollida i quina interpretació final es farà un cop es tinguin totes les dades necessàries. És una llàstima no poder veure al cap d'un temps, si és que hi ha un treball amb X, si es pot valorar un canvi positiu en relació a la seva actitud a casa i a l'escola. És un treball llarg impossible d'abarcar amb el temps de pràctiques, tot i així he pogut veure la primera part de tot el procés, la de l'avaluació, que ja et dona pistes per on encaminar aquest treball posterior.
Bones,
ResponEliminaM’he llegit el teu bloc i em sembla interessant tota la part avaluativa que s’arriba a fer en el cas X a partir de la demanda que fan en el centre privat on fas les pràctiques, crec que és molt exhaustiva, però em sorgeixen dubtes: si des de l’escola observen que es despista fàcilment i té algunes dificultats per entendre el que llegeix la seva intervenció ha anat a transmetre a la família perquè vagin a un recurs extern, han fet prèviament un treball des de l’escola a través de l’EAP o el mestre de suport... és que m’ajudaria aclarir-ho.
Després una altra cosa, quan de temps es proposa el centre on estàs per fer un primer diagnòstic entenent que X assisteix a totes les sessions programades?
Merci. Fins aviat
Judit Güell i Serra (estudiant pràcticum II)
Judith no sé si et podré respondre massa bé perquè les intervencions que ha fet l'escola amb X jo no les sé pas! M'imagino pel què he vist que no és un cas d'EAP. Crec que un dia d'aquests la responsable del centre volia anar a parlar amb l'escola.
ResponEliminaD'altra banda això del temps que em demanes va en funció de les proves que es passen, i aquestes es decideixen en funció de l'evolució del diagnòstic. És a dir, les persones paguen un preu fix i es tarda el que es tarda. En aquest cas, ara ho faig a ull, van ser uns cinc dies.